שלום
התכנון השבועי מצורף.
מדף הבית של בית הספר בכתובת http://www.schooly.co.il/amal-ky ניתן להגיע ע"י ניווט (מצד ימין): שכבה ב'->כתה ב'2->תכנון שבועי.
שלמה יונה (אבא של אביב)
בית-חינוך "עמל" תכנון שבועי לתאריכים:-25/1/09-30/1/09 כיתה ב/2 מחנכת: שירלי הררי
יום ראשון | יום שני | יום שלישי | יום רביעי | יום חמישי | יום שישי | |
1 | הנושא: איכות הסביבה המטרה:נדע לאתר פרטים ולהסיק מסקנות פעילות: קריאת הטקסט בנושא מחזור +דיון ד"ע | אומנות- גוני איכות הסביבה | הנושא: הפועל המטרה: נדע לזהות את מאפייני הפועל פעילות: הקנייה + עבודה באשכולית - הפועל *מבדק בנושא המילון- סידור מילים לפי א' ב' פנימי וחיצוני | חינוך גופני: מטרה: התלמיד יבחין וינוע במסלולי תנועה מגוונים:ישר, זיג זג, מפותל. פעילות: תנועה במרחב בן מכשירי עזר המונחים במסלולים שונים | נא להביא מחברת הכתבות הכתבה על מילות שייכות +ה' הידיעה בתחילת מילה= בית הספר, גן הילדים וכולי. מולדת וחברה: המשפחה. נכיר את המושגים "בן בכור", "בן זקונים". פעילות: קריאת השיר "אח קטן" בחוברת "לחיות יחד בישראל" +דיון ופעילות בחוברת עמ' 38-40 | שפה: קידום כתיבה מטרה: נדע לכתוב סיפור עפ"י מרכיביו. פעילות: כתיבת סיפור בעזרת כלי עזר. |
2 | תורה: מכירת הבכורה מטרה: נעמוד על הנסיבות למכירת הבכורה ועל עמידה בפיתויים. פעילות: קריאת פרק כה פס' כז- לד + דיון + משימה במחברת | המלצה על ספר- תלמיד מפתח הל"ב : ניהול קונפליקטים מטרה: נעמוד על פתרון קונפליקטים בדרכי נועם. פעילות: שיחה וניתוח מצבים מחיי היום. | ||||
3 | חשבון: חיבור וחיסור בתחום ה-100 מטרה: נדע לפתור תרגילי חיבור וחיסור בתחום ה-100. פעילות: חזרה על דרך פתרון תרגילים בקב' חיזוק + תרגול במחברת ובחוברת | חינוך גופני: מטרה: התלמיד יבחין בין ימין ושמאל ויכיר את ידו ורגלו הדומיננטיות. פעילות: משחק- ים יבשה.. תופסת כיוונים בזוגות.. | חשבון: כפולות ה- 5 מטרה: נדע את כפולות ה- 5 ונבין את המשותף לכל הכפולות. פעילות: כתיבת כל כפולות ה-5 והסקת מסקנה בנוגע למשותף לכל הכפולות. | מדעים: חומרים ותכונותיהם מטרה: התלמידים יאפיינו חומרים לפי תכונותיהם (צבע, ריח, טעם, קשיות, ציפה, מירקם) וישוו ביניהם. פעילות : שימוש בחושים והדגמת תכונת הציפה להביא חוברת "בממלכת החומר". | מדעים: חומרים ותכונותיהם מטרה: התלמידים יאפיינו חומרים לפי תכונותיהם (צבע, ריח, טעם, קשיות, ציפה, מירקם) וישוו ביניהם. פעילות : שימוש בחושים והדגמת תכונת הציפה להביא חוברת "בממלכת החומר". | חשבון: המבנה העשרוני מטרה: התלמיד יבין את מבנה המספרים בתחום ה-1000. פעילות: פירוק מספרים והרכבת מספרים על פי נתונים- תרגול במחברת. הנדסה: מדידות זמן - השעון מטרה: נבין את מבנה השעון ונדע לחשב זמן. פעילות: הצגת זמנים שונים בשעון+ תרגול במחברת. |
4 | מדעים/ מחשבים מדעים : איכות הסביבה מטרה: התלמידים יפתחו מודעות לצורך בפיתוח בר קיימא ( דלק) פעילות: הצגת נתונים – תוצאו ת השימוש בחומרי-דלק + שיחה + והעלאת מסקנות מחשבים תכנת הצייר מטרה: להכיר את היישומים בתכנה פעילות: נשלב ציור וטקסט כתוב בעבודתנו במחשב ( | סיפורטרון/ שיאצו | מדעים : איכות הסביבה מטרה: התלמידים יפתחו מודעות לצורך בפיתוח בר קיימא ( דלק) פעילות: הצגת נתונים – תוצאו ת השימוש בחומרי-דלק + שיחה + והעלאת מסקנות | שפה: משפחה מטרה: נדע לכתוב הזמנה פעילות: הקנייה, פעילות בחוברת "סימנים בדרך". | שפה- חיזוק מיומניות הבנת הנקרא- ד"ע זהירות בדרכים- נא להביא מחברת+ בצעד שקול | |
5 | מוסיקה: המשפחה פעילות: נכיר שירים הקשורים במשפחה | אנגלית : שימוש בפעלים המטרה: נדע לתאר פעולות שכיחות מחיי היום יום פעילות: דרך "משפחת הצפרדעים" נתאר מה כל אחת עושה+ פעילות בחוברת | הנושא: מילוליות מטרה: נדע לפתור בעיות מילוליות מסוגים שונים. פעילות: פתרון בעיות מילוליות מסוגים שונים על פי השלבים הנדרשים- תרגול במחברת. | סיפורטרון/ שיאצו | חשבון: חילוק מטרה: נבין את משמעות החילוק. פעילות: הצגת דרך פתרון בעיה מילולית + תרגול בחוברת "כשרים והקשרים". | |
6 | אפרוח/מוזיקה | הנושא: הפועל המטרה: נדע את מאפייני הופעל פעילות: הקנייה + עבודה באשכולית - הפועל | ||||
7 | אפרוח/ מוזיקה |
· נא להביא ספר קריאה בתיק.
· נא לקנות את חוברת אשכולית הפועל.
· נא להביא את הספר שנתבקשתם לקנות בסוף שנה שעברה.