שלום רב,
התכנון השבועי לשבוע 8.2.2009-13.2.2009 מובא למטה.
הקישור הישיר: http://www.schooly.co.il/files/s/amal-ky/amal-ky/252514/files/1%20פברואר%20-שירלי.doc
ניווט מאתר בית הספר בכתובת: http://www.schooly.co.il/amal-ky/ הוא לפי הקישורים של הניווט מימין: שכבה ב'->כתה ב'2->תכנון שבועי וללחוץ על הקישור.
שלמה יונה (אבא של אביב)
בית-חינוך "עמל" תכנון שבועי לתאריכים:-1/2/09-7/2/09 כיתה ב/2 מחנכת: שירלי הררי
| יום ראשון | יום שני | יום שלישי | יום רביעי | יום חמישי | יום שישי | ||
1 | הנושא: איכות הסביבה המטרה:נדע לאתר פרטים ולהסיק מסקנות פעילות: קריאת הטקסט בנושא מחזור +דיון ד"ע מילים להכתבה עם האותע' | אומנות- גוני איכות הסביבה | שפה: משפחה מטרה: נדע לאתר פרטים ולהסיק מסקנות פעילות: קריאת הסיפור סבלנות ע"מ 37-8 +דיון וד"ע | חינוך גופני: מטרה: התלמיד יבחין וינוע במסלולי תנועה מגוונים:ישר, זיג זג, מפותל. פעילות: תנועה במרחב בן מכשירי עזר המונחים במסלולים שונים | יום ה' –שטח מטרה: נבין את משמעות המושג שטח. פעילות: פעילות בחוברת "כשרים והקשרים" והגדרת המושג "שטח". | הכתבה על מילים עם האות ע' בהקשר לחג ט"ו בשבט + מבדק בהבנת הנקרא- אין צורך ללמוד למבדק בהבנת הנקרא. | ||
2 | תורה: יעקב ועשו מטרה: נבין את חשיבות הברכה פעילות: קריאת פרק כ"ח +דיון במשמעות הברכה ועבודה במחברת | מולדת וחברה- המשפחה המטרה: נכיר את קשרי המשחה שלנו פעילות: ריאה בחוברת ע"מ 51-52 +דיון ועבודה בחוברת | פעילות לכבוד ט"ו בשבט עם החונכים כל ילד יתבקש להביא כיבוד קל- במחברת קשר | |||||
3 | חשבון –משמעות הכפל מטרה: נבין את משמעות הכפל. פעילות: חזרה על משמעות הכפל כחיבור חוזר + תרגול במחברת | חינוך גופני: מטרה: התלמיד יבחין בין ימין ושמאל ויכיר את ידו ורגלו הדומיננטיות. פעילות: משחק- ים יבשה.. תופסת כיוונים בזוגות.. | יום ג'-חיבור וחיסור מטרה: נדע לפתור תרגילי חיבור וחיסור בתחום המאה. פעילות: חזרה על דרך פתרון תרגילי חיבור וחיסור + תרגול במחברת | מדעים: ט"ו בשבט מטרה: הילדים יכירו מצמחי א"י ויהיו מודעים לחשיבותם בעולמנו. פעילות: סיורים בחצר ביה"ס, הכרת צמחים אופיניים לא"י, הכרת ניבים ופתגמים בהקשר לנושא. להביא חוברת "בממלכת החומר". | מדעים: חומרים ותכונותיהם מטרה: התלמידים יאפיינו חומרים לפי תכונותיהם (צבע, ריח, טעם, קשיות, ציפה, מירקם) וישוו ביניהם. פעילות : שימוש בחושים והדגמת תכונת הציפה להביא חוברת "בממלכת החומר". | חשבון- מספרים בתחום האלף מטרה: נכיר את המספרים בתחום האלף ואת רצפם. פעילות: כתיבת מספרים במילים ובספרות, השלמת סדרות – תרגול במחברת + ב"מחברת החשבון שלי" *חלוקת תעודות | ||
4 | מדעים: ט"ו בשבט מטרה: הילדים יכירו מצמחי א"י ויהיו מודעים לחשיבותם בעולמנו. פעילות: סיורים בחצר ביה"ס, הכרת צמחים אופיניים לא"י, הכרת ניבים ופתגמים בהקשר לנושא. להביא חוברת "בממלכת החומר". | סיפורטרון/ שיאצו | מדעים : איכות הסביבה מטרה: התלמידים יפתחו מודעות לצורך בפיתוח בר קיימא ( דלק) פעילות: הצגת נתונים – תוצאו ת השימוש בחומרי-דלק + שיחה + והעלאת מסקנות | שפה: משפחה מטרה: נדע לכתוב הזמנה פעילות: הקנייה, פעילות בחוברת "סימנים בדרך". | שפה- חיזוק מיומניות הבנת הנקרא- ד"ע זהירות בדרכים- נא להביא מחברת+ בצעד שקול | |||
5 | מוסיקה: המשפחה פעילות: נכיר שירים הקשורים במשפחה | אנגלית : שימוש בפעלים המטרה: נדע לתאר פעולות שכיחות מחיי היום יום פעילות: דרך "משפחת הצפרדעים" נתאר מה כל אחת עושה+ פעילות בחוברת | חשבון –חיבור וחיסור מטרה: נדע לפתור תרגילי חיבור וחיסור בתחום המאה. פעילות: בקבוצת חיזוק - תרגול דרך פתרון תרגילי חיבור וחיסור. במליאה- פעילות במרכזונים | סיפורטרון/ שיאצו | יום ה'-:חילוק מטרה: נבין את משמעות החילוק. פעילות: הצגת דרך פתרון בעיה מילולית + תרגול בחוברת "כשרים והקשרים". | |||
6 | אפרוח/מוזיקה | | הנושא: הפועל המטרה: נדע את מאפייני הפועל פעילות: נחזור על הזמנים עבר הווה ועתיד+ עבודה בחוברת אשכולית | | שפה: קידום כתיבה מטרה: נדע לכתוב סיפור עפ"י מרכיביו. פעילות: כתיבת סיפור בעזרת כלי עזר. | | ||
7 | אפרוח/ מוזיקה | | | | | |
· נא להביא ספר קריאה בתיק.
· נא לקנות את חוברת אשכולית הפועל.
· נא להביא את הספר שנתבקשתם לקנות בסוף שנה שעברה.