2008/09/23

ביטוח תאונות אישיות בבית ספר יסודי

לכבוד האחראי/ת במשרד החינוך על ביטוח תלמידים

בכתובת הדוא"ל gviraav@education.gov.il

שלום רב,

הנדון: השגת פוליסת הביטוח והנחיות לשימוש בביטוח עבוד הורי תלמידי בית ספר יסודי עמל בכפר יונה

אבקשך לספק הנחיות כיצד להשיג את פוליסת הביטוח עבורה משלמים הורים במסגרת תשלומי הורים בבית ספר יסודי עמל בכפר יונה. עוד אבקשך לספר הנחיות וכללים כיצד יש לעשות שימוש בביטוח אם חס וחלילה נוצר הצורך לרבות מתי ניתן ומתי לא ניתן להפעיל את הביטוח וכיצד להפעילו.אודה על תשובה מהירה ומפורטת.

בכבוד רב,

שלמה יונה

נציג הורי התלמידים בכתה ב'2 בבית ספר יסודי עמל בכפר יונה

עדכון: המכתב חזר כי הכתובת לא קיימת. פניתי למועצה לאגף החינוך. יפית מאגף החינוך שלחה אותי לסוכן הביטוח של המועצה לעניין זה סוכנות גונן בטלפון: 03-9793354. משם שלחו אותי לסוכן ביטוח שלהם, שמואל, בטלפון 050-7898975 שסרב לתת לי מידע ושלח אותי בחזרה למועצה. יפית מאגף החינוך הפעם שלחה אותי אל רוחמה מהמועצה (לא ידוע לי מי הגברת ומה תפקידה, והיא לא הסבירה) שאמורה להיות ממונה מטעם המועצה על הנושא. רוחמה לאחר שנתנה לי להמתין דקות מספר על הקו רשמה את בקשתי ואמרה שתחזור אלי. היא לקחה מספרי טלפון שלי אך סרבה לקחת כתובת למשלוח החומר. היא אמרה שהיא צריכה "לבדוק את הנושא עם מי שמוסמך לכך". אז אני מחכה. היא אמרה שתוך יום יומיים אשמע ממנה.

בכבוד רב,

שלמה יונה (אבא של אביב)

No comments: