2008/09/16

עדכונים ליום ג' עבור הורי תלמידי כתה ב'2 בבית ספר יסודי עמל

שלום רב,

יש לי הודעות רבות היום. כולן מפורסמות באתר הכתה. הנה הקישורים להודעות היום:

נציגי ב'2 בועד הורים מוסדי שמכונה גם הנהגת ההורים

תכנית קרב למעורבות בחינוך (מה שמכונה בבית ספרינו "קרן קרב)"

טיוטת הודעה על תשלומי הורים

תשלומי הורים במערכת החינוך -- קישורים למסמכים של הכנסת בנושא

מכתב מהמחנכת, שירלי, להורי התלמידים בכתה

מסמך לחתימה (נא למסור עד יום ו' הקרוב לכל המאוחר למחנכת הכתה) בנוגע לתכנית קרב שתחל ביום א

עודכנה כתובתו של הדר עדן ברשימת הקשר


אני מבקש מאד להודיע להורים שימסרו לי את כתובת הדואר האלקטרוני שלהם (חסרות לי כתובות רבות) כדי שאוכל לעדכן גם אותם באופן זה. כמובן, שאפשר וכדאי להתעדכן גם באמצעות האתר בכתובת: http://bet2amal.blogspot.com. אני מקפיד לעדכן את האתר בכל ידיעה, מסר מהמחנכת, הודעה מבית הספר או דברים שלמדתי מועד ההורים המוסדי. אשמח גם להוסיף לאתר הודעות מטעמכם לשאר ההורים (אם התוכן אכן רלוונטי וקשור להורי התלמידים בכתה ובתלמידים עצמם). מי מההורים שלא ישתמש בדואר אלקטרוני או באתר ימצא את עצמו עם מידע חסר וחבל.

אנא, אני משקיע זמן ומאמץ רבים באתר כדי לחסוך לי טלפונים רבים שגוזלים זמן יקר (שאין לי) והסברים חוזרים ונשנים פעמים רבות. אני מבקש להשתמש בו לפני שמתקשרים אלי לשאול שאלות.

עוד דבר, אני אמור לקבל בדואר אלקטרוני את המצגת שהוצגה אתמול בפני נצידי ההורים ע"י הנהלת בית הספר. המצגת מעניינת מאד וכוללת מידע רב על תכניות חדשות שמיישמים מתחילת השנה בבית הספר ועל ותיקות יותר שממשיכים איתן ועוד שינויים נוספים. במקום שאתמצת לכם אותה מהזכרון אני מחכה לקבל אותה ואז אוסיף אותה לקישורים באתר.

בכבוד רב,

שלמה יונה (אבא של אביב)

No comments: