2008/09/16

טיוטת הודעה על תשלומי הורים

טיוטת הודעה על תשלומי הורים כפי שקיבלתי אתמול בישיבת ועד ההורים עם הנהלת בית הספר.
הגבייה הזאת אושרה ברוב מחוץ אף על פי שרוב הסעיפים לא מוגדרים ברור ואף על פי שלא קיבלנו דו"ח שימוש בכספים שנגבו בשנה שעברה (אני מנסה להשיג אותו דרך מנהלת בית הספר, אני מקווה שאצליח).

שימו לב שעוד החלטה שעברה היא שלא לנסח את ההודעה שתשלח להורים באופן שמסביר בבירור שניתן לשלם רק לחלק מהסעיפים תוך ציונם ולא לכולם כמקשה אחת. ההתנגדות שלי לניסוח חסר או מטעה נתקלה בתרעומת רבה שזה יקשה על הגבייה.

בכל מקרה אני מפרסם לכם את זה כדי שתדעו ותחליטו לבד אם אתם רוצים לשלם או שלא (שימו לב שרק תשלום הביטוח הוא חובה והשאר לא חובה. שימו עוד לב שמי שלא משלם לטיול לא יוצא לטיול...).

תשלומי הורים צריכים להיות מאושרים ע"י משרד החינוך. אני מנסה לברר איך בודקים שההודעה שנקבל אכן עברה אישור כזה.
























בכבוד רב,

שלמה יונה (אבא של אביב)

No comments: