2008/09/16

מסמך לחתימה (נא למסור עד יום ו' הקרוב לכל המאוחר למחנכת הכתה) בנוגע לתכנית קרב שתחל ביום א'



שלום רב,

ועד ההורים ובית הספר קידם והכניס יחד עם המועצה את תכנית קרב לבית הספר.

לא כל הטפסים הדרושים הגיעו לנציגי ועד ההורים או לבית הספר.

אתם נדרשים לחתום על הסכמה לתכנית ועל תשלום מרצון של 400 ש"ח בעקבות זאת (400 ש"ח לשנה) או לחתום שאתם מסרבים לשלם (בעצם מתנגדים).

שתי הפעולות לגיטימיות.

אין חובה לשלם.

אין חובה להסכים.

יש דעות רבות בעד ונגד התכנית ואני מציע להורים לחפש על "קרן קרב" ועל "תכנית קרב למעורבות בחינוך" באינטרנט (ולהזהר כרגיל עם אמינות המקורות) ולפי עובדות ומתוך ידע להחליט אם אתם בעד או נגד. מי שמחפש סיבות בעד מוזמן ליצור קשר עם איריס אור כהן (אמא של טליה) שתשמח להסביר מדוע כדאי לשלם ולהצטרף (מי שמחפש סיבות נגד, יכול לשאול אותי מה אני יודע על זה. אני באופן אישי טרם החלטתי אם אני מסכים או לא מסכים לשלם על התכנית השנה, ואני מחכה לקבל תשובה מסודרת ממשרד החינוך לסדרת שאלות ששלחתי להם מוקדם יותר היום לפני שאחליט ואחתום כך או אחרת.

לידיעתכם, אתמול בועד ההורים המוסדי הוחלט ברוב קולות מוחץ, שילד שלא התקבל תשלום עבורו לתכנית קרב לא ישתתף בחוגים. המשמעות היא שאם החוג מתקיים בסוף יום הלימודים הילד ישוחרר עם סיום השיעור שלפני, ואם החוג מתקיים במהלך יום הלימודים, אזי בית הספר ימצא בעבורו עיסוק חלופי בבית הספר. טענתי בישיבה כי כידוע לי קרב אינה תל"נ ולפיכך מי שלא משלם משתתף על חשבון מי שכן משלם. יו"ר ועד ההורים ומנהלת בית הספר סתרו את דברי. אני בודק זאת מול משרד החינוך, כאמור. אז אני לא יודע מה נכון ומה לא, ואני לא יודע אם כדאי או לא כדאי לשלם. זאת החלטה שלכם ושלכם בלבד כי מדובר בתשלומי רשות ובתשלומים מרצון שאינם חובה.

מה שחשוב לי בכל הסיפור הזה שתחתמו בהקדם ותמסרו את הטפסים החתומים למחנכת הכתה לא יאוחר מיום שישי השבוע. זכותכם לחתום בעד ולשלם וזכותכם להתנגד.

הטופס מצורף ויהיה זמין גם להורדה באתר בקישורים מימין. כתובת אתר הכתה הוא: http://bet2amal.blogspot.com

בכבוד רב,

שלמה יונה (אבא של אביב)

No comments: